Во нашето училиште се одвива воспитно-образовна и рехабилитациона дејност со која учениците стекнуваат знаења, умеења и навики потребни за нивното вклучување во средината во која живеат и учат. Кај нас доаѓаат деца кои имаат потешкотии во совладувањето на наставните содржини. Во нашето училиште учениците стекнуваат образование соодветно на нивните потреби и можности.
Наставниот процес во Заводот има свои специфичности и се разликува од оној во редовните училишта.Нашите ученици кај нас учат секој според своите способности и можности.
Наставата во Заводот се реализира од прво до деветто одделение според наставен план и програма одобрени од Бирото за развој на образование и Министерство за образование и наука. (link od nast.plan do MON)
Во одделот за образование и едукативно-функционална рехабилитација се реализираат програми за деца со посебни потреби во зависност од оштетувањето:
1.Програма за работа со ученици со оштетен слух (ЛИНК до програмата)
2.Програма за работа со ученици со успорен психички развој
(пониски интелектуални способности)(ЛИНК до програмата)
3.Програма за работа со деца кои имаат елементи на аутизам(ЛИНК до програмата)
Сите програми овозможуваат натамошно образование во средни училишта.
Наставата опфаќа:
-одделенска настава од 1-5 одд.(повеќе)Во повеќе слики од одделенска настава (Во наставата континуирано се спроведува рехабилитација на говорот и слушањето при што се користат современи сурдо-технички апарати и помагала и компјутери.)
-предметна настава од 6-9 одд.(повеќе)Во повеќе слики од кабинети за предметна настава
Наставата ја реализираат дефектолози- наставници стручно оспособени за работа со овие деца.Тие го следат индивидуалниот развој на учениците, им помагаат во учењето, ги мотивираат учениците да учат и секој ученик напредува и го постигнува својот максимум.За таа цел се користат посебни методи и форми на работа преку кои секој ученик ги усвојува наставните содржини и напредува спрема неговите индивидуални способности и можности.
Во текот на наставата владее меѓусебно почитување и сите ученици се прифатени подеднакво без разлика на нивните способности, пол, етничка припадност, религија и потекло.
Во текот на наставата освен стекнувањето на нови знаења и проширување на веќе стекнатите знаења, кај учениците се развиваат и јакнат позитивни особини како: соработка, другарство, меѓусебна почит, искреност, чесност, комуникативност, самокритичност.